Brief van de Sint

Deze morgen stond er wel een heel grote brief in de turnzaal. 
En dan nog een heel speciale. Een brief van Sinterklaas !!
Samen met de Sint gaan we voor een verrassing zorgen voor 2 van zijn hulpjes. 
Werk aan de winkel dus want binnen 2 weken hebben we een heus trouwfeest in Marialoop!
En niet vergeten .... mondjes toe!


Dag liefste kinderen van de Marialoopschool,


Jullie kijken waarschijnlijk vreemd op een brief van de goede man te krijgen.
Ja hoor, dit is een brief van Sinterklaas.
Ik heb dit jaar jullie hulp nodig.
Ik moet jullie echter een geheimpje vertellen.
2 van mijn hulpjes zijn verliefd, Piet en Miet.
Ik wil hen graag verrassen met een huwelijksfeest.
Kunnen jullie daarbij helpen?
We komen bij jullie woensdag 2 december op bezoek.
Maak er een leuk feest van. Ik weet dat jullie dit kunnen.
Ik heb al voor elk van jullie een uitnodiging om naar het huwelijksfeest te komen.
Ik hoop dat jullie er allemaal bij zullen zijn.


Heel veel sintgroeten

Sinterklaas